WARUNKI  OGÓLNE

  1. Sklep internetowy jest własnością firmy ORTO-TECHNICY Zofia Jasińska, Gen. Zajączka 19 05-090 Raszyn Nip 5342272023 Reg 141234266 (dalej Firma, Sklep, E-sklep), znajdującym się na stronie internetowej pod adresem www.sbzj.pl (zwany dalej e-sklepem lub sklepem internetowym).  Zakupy w sklepie odbywają się za pośrednictwem Internetu i zamówień on-line.
  2. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie internetowym podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  3. Cena widoczna przy produkcie w chwili złożenia przez Klienta zamówienia jest ceną wiążącą.
  4. Prezentowane ceny produktów w sklepie są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w myśl art. 66 ust. 1 kodeksu cywilnego.

 

WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH REALIZACJA

  1. Dane podane przez użytkownika podczas zakupów w sklepie są przetwarzane i wykorzystywane w celu realizacji zamówienia.
  2. Prawidłowe wypełnienie formularza przez Zamawiającego oraz akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem realizacji zamówienia w sklepie.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do odwołania lub czasowego wydłużenia realizacji zamówienia w sytuacji wystąpienia czynników niezależnych od sklep. W przypadku wystąpienia w.w czynników sklep zobowiązuje się do kontaktu z Zamawiającym w czasie do 48 godzin.
  4. Nieprawidłowe wypełnienie formularza będzie skutkowało brakiem realizacji zamówienia.
  5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili (dot. dni roboczych):
    a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast po złożeniu zamówienia,
  6. Koszty przesyłki pokrywa Zamawiający.
  7. Zamówiony towar będzie dostarczany pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
  8. E-sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w doręczeniu przesyłek przez firmę kurierską. W przypadku zagubienia przesyłki przez firmę kurierska, sklep składa reklamację i i wysyła towar ponownie lub oddaje klientowi należności dopiero po oficjalnej odpowiedzi firmy kurierskiej  odnośnie zagubienia przesyłki.
  9. Klientowi przysługuje prawo do zmiany lub wycofania złożonego zamówienia w całości do momentu jego wysłania. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą e-sklepu drogą mailową na adres: sklep@sbzj.pl lub telefonicznie.
  10. E-sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta w sytuacji, w której wcześniej klient nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności lub gdy autentyczność zamówienia budzi wątpliwości.
  11. E-sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego lub mailowego potwierdzenia zamówienia.
  12. W przypadku braku kontaktu z Klientem sklep zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia. Informacja o takiej zmianie statusu zamówienia zostanie niezwłocznie wysłana klientowi na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
  13. Oferta sklepu jest przeznaczona dla Zamawiających na terenie Polski. Koszty dostawy podane w sklepie dotyczą wysyłek realizowanych w granicach Polski. Zamówienia i koszty wysyłek za granice są realizowane indywidualnie.

 

GWARANCJA & REKLAMACJA

  1. Dokument handlowy jakim jest faktura VAT lub PARAGON jest podstawą do złożenia reklamacji. Towary sprzedawane w sklepie są objęte miesięczną gwarancją (30 dni od momentu dostarczenia przesyłki).
  2. Przy chęci złożenia reklamacji należy kontaktować się ze sklepem poprzez adres e-mail.
  3. Zwrotu towaru w ramach reklamacji odbywa się przez wypełnienie formularza reklamacyjnego, który jest do pobrania poniżej.
  4. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru i zwrócić zamówiony i nie noszący żadnych oznak użytkowania towar  w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu na adres: Salon Secret by Zosia Jasińska, Ekologiczna 8, 02-798 Warszawa, tel. dla kuriera: 511571611, załączając otrzymany dowód zakupu (Faktura VAT lub paragon) oraz podpisany formularz zwrotu. (dostępny w zakładce płatność dostawa zwroty https://cdn.dcsaas.net/istore/pdf/returnform.pdf) Odsyłany towar powinien być należycie zabezpieczony, aby nie uległ zniszczeniu w transporcie. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Firma zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar  w przeciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Firma nie przyjmuje przesyłek za zaliczeniem pocztowym lub pobraniowym.
  5. Każda przesyłka powinna być otwarta w obecności kuriera lub listonosza i jeśli towar został uszkodzony w transporcie powinien być sporządzony protokół szkody. Reklamacje uszkodzonego towaru przyjmujemy w oparciu o sporządzony protokół.

POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Spory będą rozstrzygane w sposób polubowny. Jednak w wypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia w sposób polubowny, spory będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.